Monday, February 22, 2010

by Song

朋友,3月1号就到了,将近我到外地闯闯了……不管我怎样延迟,还是来不及跟你们来个聚会、道别……很遗憾……六个月的大学生涯,你们占了我90%的回忆,我只能说“有你们我不寂寞”……记得那天得知我成功被亚航选中那杀那,我没有笑,我第一个念头想到的是你们,在想没有你们后我还会一样开心吗?或许你们会想,我有新的生活后就有新朋友,你们就会被遗忘……不!有谁能代替大学期间陪伴过我的你们?

  Friends,1st March is coming soon, time for me to fight at outside…No wander how I delay the training ,it still dun have the opportunity to have a gathering and say good bye with u all…sad…6 months of Uni. life, u guys had taken 90% of my memories, Dom only can say “I’m not lonely with all of u”… Still remember the moment that I knew that I selected by Air Asia I didn’t smile, the first thing in my mind was all of you, I’m  thinking would I happy without u guys? Maybe you will think that I will have a new life soon and know new friends, and all of u will be forgotten…NO! Who can replace those who accompany me before in uni? 

Shiew Foong : 大学时应该就是你陪我最多了,也是你教我最多东西,真的很感激你……不要忘记你常常骑脚车载我的时候,我可是坐到很爽的~读书不要给自己太大压力啊,尽力就好……等你回去KL读书,不要忘了找我啊!
Calyn : Our Mama ^^ Keep ur character and everyone of us love u.
Song : The first new friend Dom knew in campus, bring ur laugh to everyone around you. Size so small but juz look like a dai ga jie, protect them ahh. And dun forget every yr of 24th Jan greet me woh.I promised u before that I won’t be glamorous after these, I will!
Lai Wei : 心地最好,人最顺是你了咯,有谁跟你争?中学时没缘认识你,还好大学机缘巧合下,还是让我认识了你 =)
Mei Foong : Mimi!小心那些wolf啊~还有谁敢拔掉你上网的线,敢敢跟他们抢过,不然就用绝招,在他们面前哭!
Jia Foong : Dun let ur boy bully u again ^^
Joan : 认识你是最最最久的,老饼来的了咯~
Wai Yee : 你也是,小心那些wolf啊!
Eugene : 认识你不久就跟你聊过很多了,也帮过我很多,也请过我吃很多很多草莓,也带常常看电影都记得预我,真好!
Victor : 虽然跟你不熟,但是记忆里还是有你的存在,谢谢你在关键时刻载我去考场^^
Saki : 我们真的很巧,在空服员talk里认识,万万没想到到了大学还可以遇回你,还跟你同group ,这叫缘分吧?拥有同样的梦想,要死都抱着不放哦!相信缘分会让我们再做同事……
Wen Zhuo,Wei Wan : The only 2 boys who can really join in our girls team.LOL…Glad to know both of u.
Angie : 高跟鞋女王!有机会再跟你去shopping,真的很爽的!因为我们都很pro!hahaha…
记忆里统统都是你们,你们不会被遗忘,常常update blog让我知道你们最新消息好吗?我也会的。你们也不要忘记我,可以吗?假期来找我,等你们啊.
All the memories are all of u,u all won’t be forgotten, always update ur blog let me know what have happen.  I will too. Don’t forget me,ok? Sem break group a team come to KL find me! Wait u all lah.
 
Always remember our ICE-CREAM Family...^_^


4 comments:

  1. T______T gonna miss you!wah reading this kinda message really make me feel down suddenly :'(

    whatever it is,congrats dom!you totally earn it.take care alright.kl is not the same as kampar or ipoh,which i'm sure you know as well.do your very best in everything.make all of us proud okay? *hugs*

    ReplyDelete
  2. Calyn:*hug* promise.If i come bak i will go kamapr find u guys,mus come out ya.gonna miss u too.

    ReplyDelete
  3. 哪有很多次请你吃草莓哦?一次吧了啦。。。你应该是我认识靓女当中最特别的一个~哈哈~还有就是才发觉你的名字很可爱,dom dom~让我想到避孕套。。。哇哈哈~祝你好运 ^^

    ReplyDelete